نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه‌کاری دانش‌آموزان با اختلال‌یادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
  • آموزش والدین تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]

ا

  • اختلال یادگیری ریاضی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه‌کاری دانش‌آموزان با اختلال‌یادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
  • اختلال بی‌نظمی خلق اخلالگر اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بی‌نظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]
  • اختلال نقص توجه بیش فعالی تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]
  • اختلال وسواس فکری – عملی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانه‌های اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]
  • الگوهای هیجانی چهره اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بی‌نظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]

ب

  • بهزیستی روانشناختی اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانی‏های یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 19-6]

پ

  • پرخاشگری نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]

ت

  • تحمل پریشانی نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
  • توانمندی‌های شناختی تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]

ح

  • حافظه کاری اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه‌کاری دانش‌آموزان با اختلال‌یادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]

خ

  • خشم اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بی‌نظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]

د

  • درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانه‌های اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]
  • دشواری در تنظیم هیجان نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]

ذ

  • ذهن‌آگاهی ویژه کودکان اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانی‏های یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 19-6]

ر

  • رفتارهای وندالیستی نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
  • رویکرد آدلر درایکورس تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]

ش

  • شفقت خود اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانی‏های یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 19-6]

ن

  • ناتوانی‌های یادگیری ویژه اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانی‏های یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 19-6]

و

  • وسواس کودکان اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانه‌های اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]